Tere

21:50 Unknown 0 Comments

Tere. Mina olen Mari-Liis. Uus blogi kaasautor. Aastaid 30, lapsi 2. Ühiskonnale kodune laiskleja, perele kodus töötav töönarkomaan. Olen vaikne introvert, meeletu õppija ja "kõik on võimalik" hoiakuga. Alati valmis kuulama ja abistama.

Armastan loomi, loodust ja isetegemist. Imetlen inimesi, kes ei lase end piirata hetke olukorrast, vaid leiavad viise, kuidas ennast (ja ka teisi) aidata. Hariduselt kosmeetik - raamatupidaja :) Kudunud hetkest kui suutsin vardaid käes hoida. Aitäh vanaemale!

Minu eesmärk on kirjutada lihtsaid ja harivaid postitusi. Selliseid, mida saab lugeda eesti keeles ja ilma sõnavarata, mis nõuab eriharidust. Tahaks käsitleda teemasid, mis meie kõigi jaoks olulised on. Kuidas müüki suurendada? Kuidas saada andunud fänne? Kuidas muuta hobi päris ehtsaks ja tulutoovaks äriks?

Mitte mingil juhul ei pea ma ennast eksperdiks (küll aga võin õpetada teid kuduma :) ). Võtan end kui eluaegset õpilast, kes oma uusi teadmisi teistega jagab.

Kutsun üles ka sind jagama oma muresid, kogemusi ja õppetunde. Mida pead sina kõige suuremaks väljakutseks? Mis on suurim probleem? Mis teemad sind kõige rohkem huvitavad?

Anna oma arvamusest kommentaarides teada ja mina annan endast parima, et just need teemad kaetud saaks.

Õpetlike kohtumisteni :)

0 comments: