Unenäopüüdjad uues poes!

21:50 Silja Erg 0 Comments


Unenäopüüdjad ootamas oma ostjat. DreamsByEleanora.Etsy.Com

Olen Kersti, kasvatan pisitütart, kes saab varsti aastaseks.  Olen arvatavasti üks tüüpiline ema, kes   hakkas kodusolles väikestviisi käsitööd tegema. Alguses ilalapikesed, tekikesed, siis mütsikesed,   seelikud jne.

Kõik algas esimesest unenäopüüdjast, mille valmistasin oma tütrele Eleanorale. See meeldis nii mu   õele kui ka emale ja nemadki soovisid endale üht. Seejärel tahtis ka tädi endale ühte saada. Siis juba   taheti oma sõbrannadele kingiks ja nii ta läks. Sattusin alguses hoogu ning tegin neile mitu tükki   valimiseks ning kui nad olid endale ära valinud, siis tekkiski mõte teised maha müüa, sest nagu   öeldakse „Kõigele leidub ostja!“.

Tegin Facebooki fännilehe, paar loosimist ja nii ta läks. Siis kuulsin Etsy-st. Sellega läks pikemalt aega. Uurisin, lugesin, liitusin Facebooki gruppidega ja   lõpuks tegin ära. 14.juuni 2015 avasin oma Etsy poekese DreamsByEleanora. Seal veel ühtegi müüki   toimunud pole, kuid ei ole hullu. Probleem on ilmselt selles, et mul pole seal eriti kaupa. Kuna paralleelselt toimub müük ka FB lehel, siis tuleb enamus tellimusi sealt ning ajaliselt ei jõua midagi n.-  ö. riiulile teha. Aga aega on selle kiire asjaga! Eks ma vaikselt pusin. Tirts kasvab suuremaks, hakkab mingi hetk nagunii omapäi tegutsema ja siis saan rohkem käsitööle pühenduda. Praegu aga tuleb arvuti ja käsitöö ära unustada ja titsuga õue päikest nautima minna!

Tsaupakaa!





0 comments: