Pinterest - poolt ja vastu

04:51 Silja Erg 0 Comments

Küsisin tiimiliikmetelt nende kogemuste kohta Pinteresti kasutamises ja siin on foorumist võetud postitused antud teema kohta (inimeste nõusolekul ja muutmata kujul koos kirjavigadega, pardon). P.s. Eesti tiimile tekkis samuti Pinteresti board http://www.pinterest.com/siret/team-estonia ja iga kasutaja link on eraldi nende postituse ligiduses:) Kui kaalute konto tegemist, siis ehk leiab siit siirat mõtlemisainet:

***
Minul on seal konto ja olen näpuotsaga miskit üles pannud aga mulle tundub see suht mõtetu koht.Ehk pole veel õigele pointile pihta saanud aga siin ta on: http://www.pinterest.com/ImbiEhted 
  
*** 
Minu Pinteresti kontost on niipalju küll abiks olnud et mu Etsy ehteid jagatakse seal omajagu ja läbi selle on ka Etsysse sisse jalutanud viimase 12 kuu jooksul ca 5% kogu Etsy poe traffikust. Aga see üles ehitamine võtab omajagu aega. Olen kasutanud nüüdseks vist juba... 2-3a? Minu Pinterest: http://www.pinterest.com/meej2nes/ 
Suhtlemise keskkonnaks ma seda väga ei pea, ega seal väga keegi ei kommenteeri ka, aga nö followeride numbrit saab suurendada küll ja nii mõnigi Etsy grupp on seda ära kasutanud oma tiimiliikmete tööde promomiseks.

Praegu testin seda marketingi väljundina firmale kus töötan ja oma blogiartiklite jagamiseks.
 
*** 
 No minuarust on pinterest väga äge. Mulle meeldib küll seal aega raiskamas käia. Väga kasu ma ei oska öelda - võibolla etsy puhul see relevancy tõuseb lihtsalt kui on väljast linke, mis poodi viivad... Kui veel teised ka pinniks oleks veel parem. A vbla peakski mingi grupiboardi ka tegema - ma muidu üldse ei leia eriti kergesti teie asju kas teate - kaovad ära sinna feedi lihtsalt.
olen siin: http://www.pinterest.com/siret
Mul on siuke mulje, et seal pinterestis kolavad rohkem sellised nobenäpud, kes koguvad inspiratsiooni.

***   
Võin kirjutada, miks see halb on. Nagu sa ütlesid, sõltuvuse tekitaja aga kasu 0, eriti kui liiga hoogu minna. Kui just miskit ei müü ja vaja reklaami aga selle nimel peab ennast ka eelnevalt ogaraks klikkima. Raha eest saaks etemat reklaami kiiremini. Aja raiskaja.

Aga mina olen saanud huvitavaid ideid ja nippe ise kodu kujundamisel, teen igast käsitöövärki koju ja endale ja kogun mingi hulga ideid kokku enne teostust. Õnneks ma suudan pildi järgi heegeldada asju maha, ma pole kunagi eriti joonist lugenud. Aga igasuguseid huvitavaid õpetusi on seal palju, neid täiesti võivad uurida käsitöö sõltlased.

Ja väga väga rahustav tegevus, ma ei tea miks, aga ilusate asjade vaatamine rahustab närvi, kuigi teinekord tekitab süümekaid, siis hakkavad endal jälle käed kiiremini käima. Igatahes kui närv on must ja midagi eriti teha ei jaksa siis on hea koht küll.

Tahan teha endale e-alustest riiuli nüüd ja veel paar head ideed on peas küpsemas. Hetkel heegeldan laelampe elamisse. Värvitabeleid vaatan ka teine kord. Plaanis on teha kööki kohe toolikatted, teekannu soojendaja, lapsele uus suurem tekk heegeldada (vanaemaruudust), köögikardinad jne jne jne. Pin on ammendamatu ideede kogumis koht ! Ei tohi hoogu sattuda vaid !
 
Mu blogist kunagi võeti üks pilt ja seda on jagatud üle 300 x ja sealt tuleb päris palju kilkke, ma olein ka üllatunud. Aga see oli suvaline foto lihtsalt. Seega asi töötab !  http://www.pinterest.com/pin/55309901647119334/
Iga päev tuleb 1 fotost sinna klikke. (pole minu käsitöö)
Minu leht
http://www.pinterest.com/MissuKrissu/
Oma lehega peab tööd tegema, selle üles töötama. See võtab päris kaua aega. usun et aasta lõpuks olen selle tööle saanud ka enda kasuks.

***    
 Mina avastasin selle mõned kuud tagasi ja nagu mõned eelkõnelejadki, siis suurepärane koht, kust inspiratsiooni ammutada ja tundideks lihtsalt kaduda. Minu leht http://www.pinterest.com/riana89/.

***
ma olen ka vist juba sellel koduperenaiste lehel üle aasta, võib-olla isegi paar. kogu aeg pinnin ideid, aga pole üldse aega neid vaadata kuna mul on palju erinevaid boarde, siis kõige popimad on ikkagi mingid majapidamise, kodusisustuse ja toidupildid. arhitektuur on ka üllatavat popp koduperenaiste seas. olin ka ühes etsy boardil, kuhu said erinevad inimesed oma asju lisada, aga tundub, et enam mul seda ei ole. link ka: http://www.pinterest.com/smistel ja selle siin reklaamitud lehel: http://StoreWoot.com/invite/smistel/ olen saanud (vist) nelja päevaga ühele listingule tasuta 25 repini ja 185 viewd Pinterestis.
 
***
ma täiega fännan Pinteresti. üksikud klikid jõuavad sealt etsysse ka aga mulle endale meeldib seal surfida. tegin mõned kuud tagasi omale lehe. http://www.pinterest.com/greenika/

 ***
 Mina sattusin Pinteresti veidi aega tagasi. . . http://www.pinterest.com/mariajurimae/ ja see on minu jaoks pigem selline huvipõhise surfamise ja inspiratsiooni ammutamise koht: NIII palju fantastilisi asju ja ideid on seal koos! Ja nagu selgus, ringleb seal ka mu sallide pilte ning natuke sattub nende linkide kaudu inimsei ka Etsysse. . . aga et see liiklus tõhusam oleks, selleks tuleks fotodega tööd teha ja neid regulaarselt ka postitada. . . ning minu arvates toimivad paremini nn teemaboardid (kus nt kuhi kauneid salle või vilditud loomi vms ja omad siis ka teiste seas) - et kui tekkib neid, kes followad, siis nad võivad mõne sinu asja ka muude iluduste seast ära pinnida ja nii näevad seda jälle nende follow'jad jne jne . . .

Aga, jah, sinna saab igasugu temaatilisi valikuid teha enda jaoks. Näiteks võtsime hiljuti austraalia lamabakoera kutsika ja leidsin sealt selle tõu kohta palju nunnusid pilte ning panin üles ka meie kutsa omi. http://www.pinterest.com/.../austraalia-lambakoer.../
  
Ja veel - mina alguses panin kõigile tuttavatele "follow all". Aga asja point on pigem see, et jälgida just neid inimesi ja boarde, mis huvi pakuvad - ikkagi (p)interest! Nii et hakkasin avalehelt jälle "unfollow"ma neid, kelle üles pandud pildid minu huvidega (eriti) ei haaku. Seetõttu on praegu seis, et millal iganes Pineresti avan, avalehelt leian alati midagi just enda jaoks - mõne armsa vilditud eluka või müstilise pildi või nunnu kutsika. . . ning paljusid pinnin siis jälle ise edasi. Ja nii on Pinterest just igaühe huvidega sobivaks kohendatav - kui mõni asi meeldib, siis näitab see keskkond, millistel "boardidel" see veel on ning kui tundub, et boardi tegija maitse on sobiv, siis on mõtet seda järgida jne.
 
***
Pinterest on visuaalselt suurepärane platvorm oma töö eksponeerimiseks, aga seal peab koguaeg aktiivne oleme, muidu on raske silma jääda. Fotode kvaliteet ja huvitav styling toovad alati rohkesti repinninguid. Regulaarne pinnimine hommikul, lõunal ja õhtul ning erinevates ajatsoonides. Oleneb, milline turg kedagi huvitab. Kerge pole ühegi sotsiaalmeediavõrgustiku üles ehitamine, Pinterest pole mingi magic trick, mis kohe kasu hakkab sisse tooma, ma arvan, et palju katsetust boardidega ning teemadega, mis ühtivad sellega, kes sa ise inimesena oled, su huvid, mida sa pakud ning teed aitab huvi tõstatamisel kaasa ja lisab kvaliteetseid järgijaid. Pinterest ja Instagram on mu lemmikud hetkel, mis sotsiaalmeediasse puutub. http://www.pinterest.com/piiapodersalu/ 

***
Tere kõigile! Minu elu on viimasel ajal liiga metikult kiireks läinud, pole isegi aega FB lehel kolada-lugeda, mis siin foorumis uut toimunud. Häbi mulle. Veel vähem aega Pinterestis olla.
AGA mul on seal täitsa oma lehekülg olemas http://www.pinterest.com/ttjanaj/

***
võtaks ka sõna pinteresti teemal - alustuseks: ma jumaldan seda kohta. Äriliselt toob küll kasu ainult stressimaandajana (eriti õhtuti enne magama jäämist). Aga minul oli ka üks halb kogemus. Olen Pinterestis olnud juba paar aastat ja mul oli palju boarde ja jälgijaid. Mis juhtus oli see, et keegi "omastas" selle ja hakkas ise seal majandama. Kõik, mida mina teha sain oli see kinni panna, aga oluliselt muud ei midagi. Kaotasin kõik. Korraks oli meeletu nördimus (ja solvumine terve interneti peale ), aga ehitan ikkagi uuesti üles. Loll aga järjekindel. http://www.pinterest.com/mariliisehand/ Ja Teami Board on väga hea mõte.  

***
Minu jaoks Pinterest just seda ongi, nagu sa, Silja, mainisid viimases lausels.  (täiesti one-end saiti, kus kõik postitavad ja keegi ei loe.) - Kui aga teemast kõrvale kalduda, siis on minu jaoks seni kõige on paremini töötanud wanelo.com , kus saab oma tooteid postitada. Ka need, kellel on blogi, saavad ka oma blogi postitusi sinna lisada. - Sirli

0 comments: